Dit zijn de woorden die de regisseur John de Heij gebruikte om aan te geven dat we zijn begonnen! Gisteravond was het officiële begin van Joris & Het Geheim van de Gouwekerk. Donderdagavond is zelfs al de eerste repetitie!
Gisteravond begonnen we met de shirts aantrekken. Daarna gingen we elkaar leren kennen. We deden verschillende improvisatie spelletjes. Het was heel leuk en ik leerde steeds meer kennen. We kregen helaas nog niet ons script, maar die krijg ik hopelijk donderdag bij de eerste repetitie.

Toen kwam het publiek. Papa, mama en Pepijn zaten er alle drie! John ging het verhaal vertellen, dat super leuk klinkt. Het verhaal gaat over de Gouwekerk, waarin rare dingen gebeuren. Joris gaat op onderzoek uit en ontdekt van alles over de geschiedenis van de kerk. Vervolgens werden er allemaal mensen voorgesteld, zo ook de cast. Van de cast was ik als eerste, er werd een kort verhaaltje over je vertelt en je kreeg te horen welke rol je speelt. Ik speel Jolijn, een muzikaal en vrolijk meisje.


Toen iedereen was voorgesteld, gingen we een groepsfoto maken en de taart aansnijden. Hierna was de persavond al weer voorbij en kunnen we echt gaan beginnen met repeteren.

Over een paar dagen begint de kaartverkoop ook al. De shows zijn op 13 en 14 november. Voor nu zijn er twee shows gepland, maar als het een groot succes wordt komt er misschien nog een middagvoorstelling bij.
Meer informatie over Joris & Het Geheim van de Gouwekerk vind je hier.
Geef een reactie