Afgelopen weekend waren de shows van Mirakel. Ik speelde Dander, één van de zusjes van Feralda, Lieke en de letter C, die later de letter P werd. Het was super leuk en heb genoten van vanaf minuut één.
We moesten er op zaterdag om 16:15 zijn. Het was heel druk backstage, want er was ook nog een dansschool die een uitvoering had. We begonnen met onze kleren uit te zoeken. Ik had drie rollen, dus ook drie outfits. We moesten alles even passen en klaar leggen voor de shows.

Toen de outfits klaar lagen gingen we haar en make-up doen. Onze haren moesten gevlochten worden, want we hadden pruiken op. Ik had als ik Dander speelde een rood krullende pruik op.

Om 19.00 uur begon de show. Het was super leuk! In de coulissen en backstage zat ik de hele tijd te stressen, maar vanaf het moment dat ik het podium op kwam was ik aan het genieten. Ik had samen met twee andere die de dezelfde soort rollen speelde dat we een paar keer snel moesten omkleden. We waren de hele tijd bezig met omkleden en op zoek naar de juiste plek om op te gaan. Gelukkig hadden we een begeleider die zij wanneer en waar we op moesten.
Op zondag mochten we nog een keer! We zaten nu wel beneden in een kleedkamer, maar tijdens de show zijn we daar niet geweest. Ik zat nu ook in de coulisse al te genieten! Het was zo gezellig de laatste show.
Nu zijn de shows van Mirakel klaar, maar ik ga gelukkig door met acteren. Vanavond is namelijk de persavond van Joris en donderdag de eerste repetitie! En natuurlijk ga ik ook door met Mirakel.
Geef een reactie