Vandaag was de tweede dag van IMUNA. Gisteren zijn we nog naar het strand geweest. Was heel gezellig, maar het water was wel een beetje koud.
Vandaag begonnen we met de tweede issue. Ik vond dit issue veel leuker dan de eerste. In het begin sprak nog niemand, maar langzaam ging iedereen spreken. In totaal zijn er op deze resolution meer dan 10 admendmends ingelevers. Dat is heel veel en aan het eind moesten we zelfs haasten om alles af te krijgen.
We hebben over 1 admendmend wel een uur gedebatteerd over iets waar qe het allemaal niet mee eens waren. Het was voor het eerst dat we echt gedebatteerd hadden en het was heel leuk. Aan het eind had iedereen gesproken!
In de avond zou het feest zijn, maar daar ben ik uiteindelijk niet geweest. Ik zat gezellig op de kamer met Youri, Fenna en Gaëlla.
Morgen is de laatste dag. We gaan nog 1 dag debatteren over de laatste issue.