Vandaag was de laatste dag van IMUNA. Gisteren was het feest, dus begonnen we een halfuurtje later. Alsnog was niemand op tijd van onze school, dus vertrokken we een kwartier te laat. We kwamen dus om 10.00 uur aan.
Het debatteren ging minder dan gisteren. Iedereen was moe en het was een onderwerp, waarbij elk land wel een beetje dezelfde mening heeft. Alle admendmends gingen zonder problemen door.
We waren dus al om 12.00 uur klaar, terwijl IMUNA duurde tot 16.00 uur. We hebben daarna niet veel meer gedaan. Nu zitten we in de trein op weg naar huis.